Retour en garantie


RUILEN EN RETOURNEREN

Wanneer je artikelen wilt ruilen of retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact op via e-mail: info@feestinjebeest.nl of het contactformulier, zodat wij je de retourgegevens toe kunnen sturen en samen de juiste oplossing kunnen vinden.
Vermeld hierbij de volgende gegevens: bestelnummer, naam en reden van ruilen/retourneren. Zonder aanmelding kunnen wij de ruil-/retourzending niet in behandeling nemen.
Je kunt artikelen retourneren binnen 14 dagen of ruilen binnen 30 dagen na jouw aanmelding per e-mail. Alleen ongebruikte en onbeschadigde artikelen worden retour genomen. Passen is uiteraard mogelijk, verpakkingen en stickers mogen behouden worden indien gewenst.

Ruilen:
Optie 1: Heb je haast met het omruilen van je artikelen? Plaats dan snel je nieuwe bestelling via onze website. Op deze manier ben je er ook zeker van dat het artikel niet ineens is uitverkocht. Zodra je retourartikelen binnen zijn, worden deze binnen 8 werkdagen gecrediteerd. Om je eerdere bestelling te retourneren, zie “Retourneren” hieronder.

Optie 2: Heb je geen haast met het omruilen van je artikelen? Stuur dan je artikelen retour. Nadat wij de retourzending in ontvangst hebben genomen, zal het zo’n 1 tot 5 werkdagen duren voordat je bestelling is omgeruild. Mocht er positief verschil zitten in het bedrag, dan storten wij dit terug op je rekening. Wil je wat extra’s bestellen of is de omruiling duurder, dan kun je de extra kosten overmaken op onze rekening: NL92INGB0006257677 t.n.v. FeestinjeBeest o.v.v. je bestelnummer. Omruilen op deze manier is uitsluitend mogelijk naar hetzelfde verzendadres. Wil je de omgeruilde artikelen ontvangen op een ander adres? Kies dan voor optie 1. Om je eerdere bestelling te retourneren, zie “Retourneren” hieronder.

Retourneren:
Wanneer artikelen retour worden gezonden, draagt de consument zorg voor de retourzending. Zodra de retourzending bij ons binnen is, worden de artikelen normaliter binnen 8 werkdagen gecrediteerd of binnen 1 tot 5 werkdagen omgeruild, de gemaakte verzendkosten zijn voor rekening van de koper.


Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de afgebeelde foto’s. Tevens kunnen kleurverschillen voorkomen, gezien elke computer een andere beeldscherminstelling heeft. De consument draagt het risico voor de retourzending. Wij adviseren daarom het verzendbewijs te bewaren, zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij je vervoerder. Bij retouren moeten wij helaas streng zijn door eerder misbruik van onze retourservice: merken wij dat het artikel toch langer gedragen is dan dat noodzakelijk is om te passen (losse haren, hoofdgeur in de capuchon, okselluchtjes, vlekken, vieze manchetten, gewassen, etc.), kunnen we de retouren helaas niet in ontvangst nemen.

Gratis verzending geldt bij afname per bestelling boven de 100 euro. Komt het bedrag van afname na retourneren onder de 100 euro, wordt er bij de creditering alsnog standaard verzendkosten voor de zending in rekening gebracht.

FeestinjeBeest is niet verantwoordelijk voor buitensporig gedrag wanneer de onesie gedragen wordt. Tevens is het goed om te weten wanneer er ernstige ongevallen plaatsvinden er gewoon 112 moet worden gebeld. Bij de dierenambulance wordt er nogal lacherig over deze gedaantewisselingen gedaan, de kans is helaas groot dat je hier niet serieus genomen zal worden.


GARANTIEVOORWAARDEN
Op onze artikelen wordt een maand garantie gegeven. Dit houdt in dat, mocht er binnen een maand na de ontvangstdatum sprake blijken te zijn van materiaal- of fabricagefouten, je dit binnen een maand na de ontvangstdatum aan ons kenbaar dient te maken. Gelieve contact op te nemen via e-mail: info@feestinjebeest.nl, we kunnen dan samen zoeken naar een passende oplossing. We raden aan om foto’s van de beschadiging mee te zenden. We zullen vragen of de onesie eventueel zelf te repareren is, waarbij wij een reparatievergoeding aanbieden. Wanneer dit niet het geval blijkt te zijn, vragen wij je om het artikel retour te sturen binnen 14 dagen na de melding, bij ontvangst zullen wij de klacht beoordelen. Indien de klacht gegrond is, zullen wij het artikel repareren, dan wel een nieuw artikel toesturen.

Onderstaande zaken vallen buiten de garantie:

  • De rits: dit is een kwetsbaar onderdeel van onze onesies, hier dient zorgvuldig mee om te worden gaan.
  • Beschadigingen van buitenaf waarneembaar, zoals vlekken.
  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken.
  • Wanneer de stof niet meer in originele staat is, bijvoorbeeld door reparaties van derden.
  • Verkeerd gebruik van het wasvoorschrift.
  • Opzettelijk verkeerd gebruik van onze artikelen,  door bijvoorbeeld kinderen of op feesten: losse naadjes die uit worden gescheurd of uitstekende delen waar aan wordt getrokken zoals staarten of oren.